کمی لبخند

جستجو در غمکده-کلبه شادی-کافه موزیک:

×

تبلیغات

    اقایون خانوما که به وب من سر میزنن نظر یادتون نره. واسه بهتر شدن وب به نظرات شما نیازمندیم.

تبلیغات

نویسندگان

درباره ما

    غمکده-کلبه شادی-کافه موزیک
    هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی ، به این فکر نکن که اون چه قدر احمق بوده ! به این فکر کن که چه قدر بهت اعتماد داشته و تو چه قدر پست و بی وجدان بودی، که از این اعتماد سوء استفاده کردی ! ........................................ خنده ام میگیرد… وقتی پس از مدتها بی خبری، بی آنکه سراغی از این دل بگیری… می گویی دلم برایت تنگ است … یا دلم را به بازی گرفته ای، یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟ دلتنگی … ارزانی خودت، من دیگر دلم را به خدا سپرده ام…

جستجو

تبلیغات

نویسنده : سجاد بازدید :761
کمی لبخند

دسته: کمی بخند,,
تاريخ ارسال:یک شنبه 4 مرداد 1394 ساعت: 10:13 قبل از ظهر

.
فقط یه مرد ایرانیه که بعد از چپ کردن ماشین
و قطع چند تا درخت و تیر چراغ برق
و کندن چندین متر گاردریل
با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :
جمع نکرررررده بودم مرده بودیماا 
.

 

.
یادتونه تابستونا توراه مدرسه یخمک میگرفتیم
با زانو از وسط نصفش میکردیم ؟!
چرا الکی میگید آره ؟؟
آخه تابستون مگه مدرسه باز بود؟!
.
 

 

.
تحقیقات نشون داده :
کسی که بلند کردنش برای رقص سخته
نشوندنش به مراتب سخت تره 
.
 

 

.
آقا امروز داروخونه بودم
یهو یه پسر ۱۵ساله اومد گفت آقا بیبی چک دارین 
من همسن این بودم لامپ اتاقو روشن میشد،
می‌گفتم سلام خورشید خانوم 
.
 

 

.

یه مدل آگهی ترحیم دیدم
که آخرش این‌جوری بود:
فرزندان : دکتر بهروز،مهندس ژینوس،دکتر شهلا ،امیرعلی
معلومه اون امیرعلی خون به جیگره همه‌ی خانواده کرده !
پسره ی عیاش ِ درس‌نخون 
.
 

 

.

میگن دختره رفته آرایشگاه پسرونه
آرایشگر گفته ببخشید اینجا آرایشگاه پسرونست
دختره گفته خب منم اومدم موهامو پسرونه بزنم 
به موتون قسم جلو چشمای خودم ،
آرایشگر سوار ماشین ریش تراش شد رفت . . .
.
 

 

.
همسایمون نذری آورده بود
اومدم تشکر کنم گفتم خداروشکر !
بیچاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی میمردیم
دوتا بهم داد 
.
 

 

.
” لــیـــاقــَــت می خواهــد ”
هیچی دیگه
خیلی باکلاس بود نه ؟؟!!
بذار یه بار دیگه بگم
لیاقت می خواهد 
.
 

 

.
اول که ابرو شیطونی مد شد بعدشم ناخن شیطونی !
میترسم چند وقت دیگه ببینم
دخترا سوار جارو شدن دارن تو خیابون میچرخن 
.
 

 

.

دقت کردین
بعد از یه دعوای خانوادگی
همه زل میزنن به یه تلویزیون خاموش؟ 
.
 

 

.
همه چی داشت خوب پیش میرفت
همو میخواستیم
داشتیم عاشق هم میشدیم
باهم راحت بودیم
تا اینکه . . .
عکس یهوییشو گذاشت
خدا بهم رحم کردااا 
.
 

 

.
امروز یه لیوان شکستم
در عین ناباوری مامانم گفت :
عیبی نداره حتما حواست نبوده !
رفتم تحقیق کردم فهمیدم این لیوان رو عمه قبلا هدیه آورده بود 
.
 

 

.
زندگی به من آموخت :
تنها چیزی که با مرور زمان درست میشه سیر ترشیه !
بقیه چیزا با پول همون لحظه درست میشه 
.
 

 

.

امید را از نجاری آموختم
که مغازش آتش گرفت و زغال فروشی باز کرد !
البته مواد هم میفروخت همسایه ها لوش دادن 
.
 

 

.
میخوای مثه ما باشه ؟ هــه
فعلا هوا گرمه
چه ربطی داشت 
میشه قبول کنید شاخم ؟ جون من 
.
 

 

.
ﻋﯿﺪ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺭﺩ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﺍﻭﻝ ﭘﺸﻪ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭﻫﺎ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﯿﺎﺩ !
بعد سوسک بالدار میاد !
ﺑﻌﺪ ﻣﺎﺭﻣﻮﻟﮏ ﻣﯿﺎﺩ !
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯽﺗﺮﺳﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻩ ﻃﺮﻓﺎﯼ ﻣﺮﺩﺍﺩ ﺍﮊﺩﻫﺎ ﺑﯿﺎﺩ 
.
 

 

.

تـو کـوچـه دعـوا شـده بـود ،
بـعد یکیـشون داد میزد بـه اون یکـی میـگفـت:
تـو اگـه پـدرسـگ نبـودی ایـن موقـع روز اینـجا نبـودی !
بعـد خـودشـم اونـجا بـود 
درواقـع مـاهـم اونـجا بـودیـم 
.
 

 

.
آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند
حرفهای عاشقانه نمیزنند
چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی
آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند
خودشان هم عاشق نمیشوند
یعنی عین گاااو میمونن خاک بر سرا 
.
 

 

.
به کشک بادمجون میخوره که دخترعموی میرزا قاسمی باشه،
فکر کنم سر دعوای خانوادگی فامیلیشو عوض کرده 
.
 

 

.

رفیقم از ایران زعفرون میبره چین میفروشه
از اونجا هم ساعت میاره ایران میفروشه
الانم یه بنز زیره پاشه
من از این گروه جوک کپی میکنم میبرم تو اون گروه
از اونجا هم عکس کپی میارم تو این گروه
یه پرایدم داشتم اونم فروختم اینترنتمو شارژ کردم 
.
 

 

.
فقط یه ایرانی میتونه
طلای سفید نخره بگه مردم فک میکنن بدله
بعد بره بدل بخره بگه مردم فک میکنن طلای سفیده 
.
 

 

.
کارنامه در زمان ما :
بیست، دوازده، ده، مردود
کارنامه در حال حاضر :
عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط
کارنامه سالهای آینده :
مرسی ناناز، جیگرتو، عزیزم داشتی پی پی میکردی،
پی پی کردی گلم، زارررررت، پی پی نکنی آب قطعه 
.
 

 

.

مورد داشتیم طرف میخواسته بره بازار تهران
هیچی دیگه نرفت
تو مترو هرچی میخواست گرفت
مسواک اورال بی ۱۵۰۰ تومن
شارژر موبایل ۲۰۰۰ تومن
خنچه عقد ۷۲۰۰ تومن
صفحه کلاج سانتافه ۱۵۰۰۰ تومن
یخچال ساید ال جى مجهز به جوجه گردان ۶۵۴۰۰۰ تومن
خیار مجلسى و سالادى درهم ۳۰۰۰ تومن
پایان نامه فوق لیسانس عمران با موضوع سازه هاى پیش تنیده ۱۸۰۰۰ تومن
سماور سخنگو ۸۵۰۰ تومن
مترو که نیست تونل وحشته !
.
 

 

.

آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین و کاربردی ترین زبان های دنیاست؟
به عنوان مثال جمله ی :
“امیدوارم در انجام این کار که به تو واگذار کرده ام نهایت تلاشت را بکار بگیری
و آنرا درست و با موفقیت انجام دهی و مرا نا امید نکنی!”
فقط در یک کلمه قابل انتقال است:
” نرینیا “

 

 

 

دخترهای خوب مثل سیب روی درخت هستن
بهترین ها در بالاترین نقطه درخت قرار دارند
به دست آوردنشان ماشین شاسی بلند می خواد!!!
.
.

.
من نداشتم با دمپایی زدم یکیش افتاد شما هم امتحان کنید

 

 

 

صبح پنجاه هزار تومن میذاری تو جیبت ، شب با ۳ هزار تومن برمیگردی خونه
مثل جنگ شده ، گردان میره ، نفر برمیگرده

 

 

 

زنی به شوهرش گفت:
وقتی من مردم، چند وقت بعد زن میگیری؟
مرد گفت: وقتی خاک قبرت خشک شد!
زن گفت: آیا وعده میدهی؟
مرد گفت: بله قول میدهم!
بعد از اینکه زنش فوت کرد،
هر روز مرد میرفت سر قبر تا ببیند خاکش خشک شده یا نه،
تا یکسال دید که خشک نمیشود
تا اینکه یک روز عصر رفت دید
که برادر زنش دارد روی قبر آب میریزد!
سؤال كرد چرا این کار میکنی؟
برادر زنش گفت:وصیت خواهرم را اجرا میکنم
که هر دو روز بر روی قبرش آب بریزم!!!
اینست مکر زنان…
زنده بلا، مرده ش هم بلاست..

 

 

 

طرف مرغداری باز میکنه روز اول سر یه مرغ رو میکنه
به بقیه مرغا میگه که اگه کسی تا فردا سه تا تخم نذاره این بلا سرش میاد.
فردا میاد میبینه همه سه تا تخم گذاشتن
اما یکی دوتا گذاشته میگه میخوای سرتو ببرم؟
میگه آقا به خدا من خروسم میفهمی؟؟ خروس!!

 

 

 

امروز بعد از مدتها دلم هوس کرد درس بخونم
ولی دیدم هوسه منم ادم هوس بازی نیستم
به شیطون لعنت فرستادم و دوباره اومدم لاین

 

 

 

مورد داشتیم پلنگ به دختره حمله کرده دختره گفته:
اقا پننگ منو نخول ببین
چقد لادرم بزال بلم غذا بخولم چاق بسم چله بسم
اونوخ بیام تو منو بخول باچه؟؟؟ بوژ بوژ ، میگن پلنگه از اون به بعد گیاه خوار شده

 

 

 

بعضیا در بازگشت از سفر سه روزه خارج از کشور!!
مای گاد!
خدارو تنکس، همه چی اوکیه!!
وااااوووو شیراز چقدر چنج شده!
قبلانا این میدون اونور نبود؟
ساری شما به تومیتو چی میگین؟!
وای اصلا فارسی نمیتونم صحبت کنم!
یه وضع داغونیه‌ها

 

 

 

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ Bmw ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻮﻕ ﺯﺩ
ﺳﺮﺵ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ، ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ الان میام

 

 

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ به ﭘﺴﺮﻩ میگه: ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻦ !
پسره ﻣﯿﮕﻪ : 28 ﺳﺎﻟﻤﻪ ! ﭘﺰﺷﮑﻢ، ﺩﻭ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﺎﺷﯿﻨﻢ لکسوس
ﻣﺸﮑﯿﻪ ! ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﻩ، ﺗﮏ ﻓﺮﺯﻧﺪﻡ !
و ﺷﻤﺎ ؟
.
.
.
.
دختره ميگه: به ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ، ﻫﻤﺴﺮﺕ

 

 

 

 امــروز یـه دیــقه تـو آیــنه بـه خــودم نـگاه کــردم
خـیـلی بـا خــودم حـرف زدم ولــی مَـخـمَـص کـلام
خوشا یاری که دلدارش تو باشی

 

 

 

یه بار کلاس اول دبستان بغل دستیم بهم گفت:
مسخره …
منم گفتم : اسم بابات اصغره …
عاقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی

 

 

 

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﻧﺰﺩ ریش سفید ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:
ﯾﺎ ﺷﯿﺦ ! ﻓﯿﻠﺘﺮﯾﻨﮓ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﮐﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﭘﻬﻨﺎﯼ ﺑﺎﻧﺪ؟
ﺷﯿﺦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ:
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ! ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﺮﺩﻭﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﺪﺗﺮ ﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺧﺮﺩﮐﻦ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ !
ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﺑﺎ ﺣﯿﺮﺕ ﺑﻪ ﺷﯿﺦ ﻧﮕﺮﯾﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﯾﺎ ﺷﯿﺦ ! ﺍﺯ ﻓﯿﻠﺘﺮﯾﻨﮓ ﺑﺪﺗﺮ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﺷﯿﺦ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ” ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﻟﯿﻨﮏ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﻀﺎی ﺳﺎﯾﺖ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ !”
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺨﻦ، ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﻧﻌﺮﻩﻫﺎ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﯾﺒﺎﻥ ﭘﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪﯼ
ﻭ ﻟﭗ ﺗﺎﭖ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﻮﺑﯿﺪﻧﺪﯼ، ﻓﻐﺎﻥ ﻛﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺭﺷﺘﻪ ﻛﻮﻫﺎﯼ ﺁﻟﭗ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺮﺩﻧﺪﯼ

 

 

 

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺩﻟﻢ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﻣﻴﺮﻡ ﺳﻤﺖ ﭘﻴﺎﻧﻮ ….
.
.
.
.
ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ ﭘﻴﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ….
ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻡ ﺳﻤﺖ يخچال سراغ قیمه هاا

 

 

 

ﮐﻠﯽ ﺗﻒ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ

.

.

.
ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﻮﻻﻣﻮ ﺑﺸﻤﺮﻡ !

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط موچول در تاریخ 1394/8/15/5 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

از وبلاگ و سایت موچول دیدن کنید ، اگه دوست داشتید لینک کنید و اطلاع بدید تا لینکتون کنیم .
با یک بار حضور توی سایت و وبلاگ موچول طرفدار همیشگی ما میشید
منتظرتونیم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغ

قابل توجه دوستانی که به وب من سر میزنن به نویسنده نیازمندم هرکی دوست داشته باشه با هم کار کنیم مطلب کافی دارم وقتشو ندارم هرکی دوست داشته باشه با بنده کار کنه به ادرس ایمیلم درخاستشو بفرسته تا در نویسندگی وبلاگ همکار و سهیم باشیم.

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 137
کل نظرات کل نظرات : 55
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 20
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 7
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 21
بازدید ماه بازدید ماه : 109
بازدید سال بازدید سال : 1397
بازدید کلی بازدید کلی : 35328

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.33.41
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

وبم چطوره برای بهتر شدن وب حتما نظرتون رو بدین ممنون مدیر وب

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غمکده-کلبه شادی-کافه موزیک

و آدرس homeyou.loxblog.com لینک نمایید

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته .

در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود